En aquesta pàgina presento alguns treballs realitzats en píxel art i digital art per a projectes màsters de videojocs realitzats en Gameloft.
Normalment són treballs que es presenten per a la seva aprovació abans de passar a la seva producció i implementació.
En general els personatges són obra d'altres artistes de l'estudi.
El copyright de tots els gràfics presentats en aquesta pàgina pertany a Gameloft.
ASPHALT 6 ADRENALINE - Junio 2011
Fons amb plataforma mòbil per accedir al menú principal del garatge.
Lineup amb propostes per a menús i interfícies.
Lineup amb més menús.
Estudi de color, il·luminació i decorat per a les localitzacions del joc.
A la línia superior efecte de turbo. A la inferior diverses propostes per a l'efecte adrenaline, derrapatge i il·luminació de nit en localització i cotxe.
Estudi esquemàtic per efectes en les pantalles de guanyador.
Estudi per a l'acabat i paletes dels vehicles.
A la línia superior vehicle retocat en RGB i a la seva dreta amb 128 colors.
Realitzat de renderitzats de tots els vehicles i organització pel seu retoc i implementació.
MY LIFE IN NEW YORK - Marzo 2011
Jackson heights - Fake per fons tileable.
Jackson heights - detall del parc.
Jackson heights - detall carre 1.
Jackson heights - detall carre 2.
Rooftop - Fake per fons tileable.
UpperWestSide - Fake per fons tileable.
UpperWestSide - detall 1.
UpperWestSide - detall 2.
Interface - Fake amb un parell de propostes (no són les definitives)
OutGameMenus - Fake amb proposta per a menús exteriors.
Mapa para seleccionar localización - Fake amb propostes per al mapa.
Block Breaker Unlimited - 2010
Fons i estudi de color amb barreres de xoc.
Marges - Estudi i tileado.
Interface - proposta.
Interface - proposta.
Interface - proposta.
Interface - proposta.
Mapa - proposta.
Personatge - Estudi.
MIAMI NIGHT 2 - 2009
Beach - Fake per platja i edificis art deco.
Everglades - Fake.
Down Town- Amb accés a police station, Ion club y Beluga stadium.
Police station - Fake general.
Police station - Sala de visites.
Ion club - Night club.
Beluga stadium - Part d'estadi de futbol americà.
Coconut - Amb accés a la clínica.
Clinic - Clínica d'estètica i quiròfan.
Little Habana - Fake general.
Little Habana - Club Mambo (definitivament seria un banc).
Little Habana -Restaurant i cafeteria.
Little Habana -Barberia i apartament.
Little Habana, Restaurant -Restaurant i cuina amb sortida al carreró.
Pelican Island - Fake general amb vaixell, garatge i apartament.
Key Biscayne Mansion -Fake exterior de la mansió.
Key Biscayne Mansion -Fake interior de la mansió.
Interface menus
Interface Map - Diferents estats del mapa.
HERO OF SPARTA - Noviembre 2008
Templo - Fake general marcant estil.
Primera fase - estudis de tiles i objectes.
Molls - Estudi de tiles per molls i aigua.
Colossus - Colós amb moviment per peces.
Colossus - Tors amb estudis de l'elm.
Colossus - Cames. A l'esquerra podem veure el tile a 32 colors.
Hell - Estudi de tile en 3 plans per a l'infern. El fons amb paralax.
Hell - Part final de l'infern.
Menus - Lineup amb menús outgame i ingame.
Menús - Part del lineup anterior.
BLOCK BREAKER DELUXE 2 - 2008
Fons i interface personalitzats per a cada zona.
Estudis de color entre fons, bricks i interface.
Lineup amb proposta de interface.
Main menú segons disseny de splash.
Mapa amb els seus diferents estats.
Shop - Un parell de propostes per a la botiga.
XIII COVERT IDENTITY - 2007
Illa Tropical - Fake general.
Hotel - Fake exterior.
Hotel - Fake interior.
Hangar - Fake general.
Hangar - detall i toro mecànic.
Avió - Passatge i bodega.
Vaixell - Passatge i bodega. (Adaptació del tile de l'Avió)
Estudis per a XIII, personatge principal.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada